Ant-Man i Osa
Scott Lang próbuje pogodzić życie domowe z obowiązkami superbohatera, lecz okazuje się, że ponownie musi przywdziać kostium Ant-Mana, by wspólnie z Osą odkryć sekrety przeszłości.