Zwiastun kinowy już dostępny
Od dawien dawna człowiek stawiał pytania dotyczące Wszechświata. W 2024 roku, Wszechświat odpowiedział. W ten sposób zaczyna się międzygalaktyczna przygoda Elio, chłopca, którego Kosmosejm wezwał na pozaziemskie przesłuchanie. Reżyserem filmu jest Adrian Molina (scenarzysta i współreżyser „Coco”), a producentką Mary Alice Drumm (współproducentka „Coco”).