Między nami żywiołami
W mieście, w którym ogień, woda, ziemia i powietrze żyją razem, płomienna młoda kobieta i facet, który idzie z prądem, wkrótce odkryją coś elementarnego. Mianowicie to, jak wiele ich łączy.