Od stu samotnych lat ciekawski robot WALL-E wykonywał jedno i to samo zdanie, do którego został skonstruowany. Teraz po spotkaniu z EWĄ, robotem nowej generacji, odnajduje w życiu nowy cel. Dołącz do ich niezwykłej, kosmicznej podróży.