Szpiegostwo // Szpiedzy, Thrillery
Gdy dochodzi do zamachu na kandydata na prezydenta, była dyplomatka Seo Munju odkrywa spisek, który zagraża bezpieczeństwu Półwyspu Koreańskiego. Ochronę zapewnia jej Sanho, były żołnierz. Czy Munju może zaufać tajemniczemu najemnikowi? A może chodzi o coś innego?
Gdy dochodzi do zamachu na kandydata na prezydenta, była dyplomatka Seo Munju postanawia zagłębić się w jego przeszłość i odkrywa międzynarodowy spisek z udziałem wyjętych spod prawa państw, agencji bezpieczeństwa i tajnych służb wywiadowczych, który zagraża bezpieczeństwu Półwyspu Koreańskiego. Jej życie jest w ciągłym niebezpieczeństwie, więc tajemniczy najemnik Paik Sanho postanawia zrobić wszystko, by ją ochronić. Czy Munju naprawdę może zaufać nieznajomemu?