Scrubby
Scrubby chce już zawsze żyć w gęstym futerku swojej mamy, ale ona zaczyna je gubić. Gdy malec próbuje odnieść jej porwany przez wiatr kosmyk, z przerażeniem odkrywa, że po mamie została tylko kupka sierści i ślady na śniegu. Scrubby wyrusza na poszukiwania i spotyka nagie, zmarznięte stworzenie. Czy jego futerka wystarczy dla obojga?