Magiczny duet
Czarująca seria bestsellerowych książek ożywa dzięki oryginalnej produkcji Disney Channel „Magiczny duet”. Gwiazdorski duet bliźniaczek, Tia i Tamera Mowry, wcielają się w role bliźniaczek i czarownic jednocześnie, które rozdzielono w dzieciństwie. W dniu swoich 21. urodzin Alex (Tia) i Camryn (Tamera) spotykają się ponownie i odkrywają, że ich niecodzienne moce podwajają siłę, gdy działają razem. Pozwól im się oczarować, gdy dzięki magii próbują ocalić swoich bliskich i wypełnić swoje przeznaczenie. Dalej, czarownice!