Festiwal Lilith Fair: zbudować dziedzictwo
Oparta na ponad 600 godzinach niepublikowanych nagrań, oto nieznana historia Lilith Fair – kobiecego festiwalu muzycznego z końca lat 90., któremu nikt nie dawał szans.