Matildas: Świat u naszych stóp
Inspirująca i intymna zakulisowa historia Matildas - reprezentacji Australii w piłce nożnej kobiet, przygotowujących się do ich największego dotąd wyzwania - Mistrzostw Świata 2023 w ojczystej Australii. Obserwujemy zawodniczki, które są natchnieniem dla młodego pokolenia.
Inspirująca i intymna zakulisowa historia Matildas - reprezentacji Australii w piłce nożnej kobiet. Matildas (Sam Kerr, Ellie Carpenter, Mary Fowler i inne) zwierzają się, mówiąc o swoich poświęceniach i zmaganiach, dzięki którym stały się mistrzyniami w jednym z najpopularniejszych sportów na świecie. Pomimo wszystkich trudności, przyświeca im zawsze jeden cel: pozostawić trwałe dziedzictwo i zainspirować przyszłe pokolenia do spełniania marzeń. W sześciu odcinkach śledzimy zawodniczki na boisku i poza nim, podczas przygotowań do ich największego dotąd wyzwania - Mistrzostw Świata 2023 w ojczystej Australii.
Mary Fowler przyłącza się do słynnego klubu. Kadra gra z mistrzyniami olimipjskimi, Kanadą.