Abbey Road: Gdyby ściany mogły śpiewać
Od ponad 90 lat Abbey Road Studios znajduje się w sercu przemysłu muzycznego. W tym osobistym filmie pełnym wspomnień i odkryć Mary McCartney prowadzi nas przez dziewięć dekad historii, abyśmy mogli zobaczyć i doświadczyć magii, która sprawia, że jest to najsłynniejsze i najdłużej działające studio na świecie. Od klasyki po pop, przez muzykę filmową i hip-hop, film ukazuje wielowymiarowość, różnorodność i pomysłowość Abbey Road Studios.
Od ponad 90 lat Abbey Road Studios znajduje się w sercu przemysłu muzycznego. W tym osobistym filmie pełnym wspomnień i odkryć Mary McCartney prowadzi nas przez dziewięć dekad historii, abyśmy mogli zobaczyć i doświadczyć magii, która sprawia, że jest to najsłynniejsze i najdłużej działające studio na świecie. Od klasyki po pop, przez muzykę filmową i hip-hop, film ukazuje wielowymiarowość, różnorodność i pomysłowość Abbey Road Studios. Wywiady z poszczególnymi osobami ujawniają, jak czołowi artyści, producenci, kompozytorzy oraz oddani dźwiękowcy i pracownicy Abbey Road znaleźli swój muzyczny język i społeczność, a dzięki ciekawym materiałom archiwalnym i taśmom z sesji mamy ekskluzywny dostęp do słynnych prywatnych studiów.