Źródło młodości
Młoda kobieta poznaje i zakochuje się w młodym mężczyźnie, który należy do nieśmiertelnej rodziny.
Wyprodukowany przez Walt Disney Pictures film „Źródło młodości” to ponadczasowa przygoda opowiadająca o pewnym magicznym lecie w życiu jednej dziewczyny, która podbije serca widzów w każdym wieku. Młoda Winnie Foster, dławiona formalnością swojego prawidłowego życia i dominującej matki, ucieka do lasu, gdzie się gubi. Niebawem trafia na pełnego życia i uczestniczącego w przygodach chłopaka, Jesse Tucka, niepodobnego do kogokolwiek, kogo już zna, i zakochuje się w nim. Rodzina Tucków, miła i hojna, skrywa sekret – źródło, skrywające magię wiecznego życia. Teraz Winnie musi wybrać między życiem, jakie zna, czy wypiciem wody z tego źródła. To optymistyczna przygoda, które rzuca nieodparty urok.