Koszmar na piętrze: Ty i Bryn
Oskarżenia o molestowanie dzielą rodzinę z Utah i dają początek walce o opiekę. Po tym, jak sąd zarządza sesje reunifikacyjne z ojcem, Ty i Bryn barykadują się w pokoju na 54 dni i transmitują swój protest na żywo, zmieniając rodzinny dramat w publiczną sensację internetową.
Oskarżenia o molestowanie rozbijają rodzinę z Utah i dają początek zaciętej walce o opiekę. Gdy sąd nakazuje dzieciom udział w kontrowersyjnym programie reunifikacyjnym, Ty i Bryn biorą sprawy w swoje ręce. Barykadują się w sypialni na 54 dni, transmitują swój protest na żywo i przekształcają prywatny rodzinny dramat w ogólnokrajową sensację internetową.
Barykada Tya i Bryn staje się wiralem. Wtedy ich ojciec robi coś, co na zawsze odmieni ich życie.