Pocahontas 2: Podróż do Nowego Świata
Pocahontas powraca w nowej przygodzie w towarzystwie Meeko i Flita. Indiańska księżniczka przybywa do Anglii. Tam musi podjąć trudną decyzję: wrócić do dawnego życia czy wsłuchać się w głos serca, który mówi jej, by została w tej nieznanej krainie.