Secondo Me
Za kulisami największych scen operowych Europy kryje się mało znany świat. Ten dokument przenosi nas do szatni oper w Wiedniu, Mediolanie i Odessie, by ukazać ciche dramaty, osobiste przekonania i głębokie troski ludzi, którzy na co dzień pozostają w cieniu wielkiego widowiska.