Violist Zonder Viool
Nello Mirando Weis był pierwszym skrzypkiem niegdyś słynnej Królewskiej Orkiestry Cygańskiej Tata Mirando, mając tylko dwa i pół palca. Kiedy jego choroba powróciła, kończąc jego karierę na dobre, musiał znaleźć nowy cel. To jego wzruszająca historia życia po muzyce.