Rainboy
Rainboy nie jest zwykłym ogrodnikiem. Sadzi krople i zbiera chmury. Jednak podczas pracy przypadkowo kaleczy próżne słońce. Zemsta! Prognoza dla chłopca jest ponura, ale z pomocą deszczowych chmur udaje mu się ponownie rozjaśnić nastroje. Krótki film o burzliwych konfliktach.