Sześcioletnia Kyna mieszka w odległej krainie, w której nigdy nie przestaje padać. Całe dnie spędza na zabawie z psem Naną i chroni się przed deszczem, chowając się pod brodą ojca, która służy jej za parasol. Kyna bardzo boi się deszczu, ale kiedy znika Nana, dziewczynka stawia czoła swoim strachom, by odnaleźć zaginionego pupila.