Après la pluie
Na zielonych pastwiskach pewien pies wiedzie szczęśliwe życie u boku swojego pana — niezwykłego, starego pasterza. Ten nie tylko strzyże owce, ale także tworzy z ich wełny chmury deszczowe, podtrzymując w ten sposób cykl życia. Co jednak stanie się z doliną, gdy pasterz odejdzie?
Na zielonych pastwiskach szczęśliwy piesek żyje u boku swojego pana, niezwykłego, starego pasterza. Ten nie tylko strzyże owce — z ich wełny tworzy chmury, by sprowadzić deszcz i podtrzymać cykl życia. Ale co, jeśli pasterz nie będzie żył wiecznie? Jaki los czeka wtedy dolinę? Aby zapobiec najgorszemu, młody piesek musi wykazać się kreatywnością i wytrwałością.