Cousteau: człowiek legenda
W filmie „Cousteau, człowiek-legenda” Liz Garbus przygląda się z bliska Jacques-Yvesowi Cousteau – odkrywcy, filmowcowi, innowatorowi, pisarzowi i obrońcy przyrody.