Doktor Odyssey
Z genialnego umysłu Ryana Murphy'ego wyłania się wyjątkowo energetyczny serial medyczny „Doctor Odyssey”. Max (Joshua Jackson) jest nowym lekarzem pokładowym na luksusowym wycieczkowcu, gdzie personel intensywnie pracuje, a jeszcze intensywniej się bawi. Max i jego mały, ale mocarny zespół muszą stawić czoła wyjątkowym kryzysom medycznym i sobie nawzajem, znajdując się wiele mil od brzegu.