Springsteen: Ocal mnie od nicości
„Springsteen: Ocal mnie od nicości” to kroniki ważnych chwil w życiu Bruce’a Springsteena jako młodego muzyka u progu światowej kariery, z trudem godzącego presję sukcesu z duchami przeszłości. Reżyserem filmu jest Scott Cooper, Jeremy Allen White wciela się w Bruce’a Springsteena, a Jeremy Strong w jego długoletniego managera.
Studio 20th Century Studios przedstawia „Springsteen: Ocal mnie od nicości”, kroniki tworzenia albumu Bruce’a Springsteena „Nebraska” z 1982 roku. Ukazują one młodego muzyka u progu światowej kariery, z trudem godzącego presję sukcesu z duchami przeszłości. Nagrany na czterościeżkowym magnetofonie w sypialni Springsteena w New Jersey album jest symbolem kluczowego momentu w życiu artysty i jest uznawany za jedno z jego najbardziej ponadczasowych dzieł – surowe, natchnione akustyczne nagrania opowiadające o zagubionych duszach szukających powodu, by wierzyć. W „Bossa” wciela się Jeremy Allen White, a reżyserią adaptacji książki Warrena Zanesa „Deliver Me from Nowhere” zajął się Scott Cooper. W filmie pojawiają się także Jeremy Strong, Paul Walter Hauser, Odessa Young, Stephen Graham, Gaby Hoffman oraz David Krumholtz. Producentami są Cooper, Ellen Goldsmith-Vein, Eric Robinson i Scott Stuber. Natomiast producentami wykonawczymi są Tracey Landon oraz Warren Zanes.