Ręka nad kołyską
Pełen napięcia i uwodzicielski thriller psychologiczny, który na nowo interpretuje klasyczną historię o zamożnej matce z przedmieść, przyjmującej pod swój dach nową nianię — kobietę, która okazuje się kimś zupełnie innym, niż twierdzi.