Tom Burke i Natalie Dormer („Gra o tron”, „Igrzyska śmierci: Kosogłos”) grają parę próbującą stawić czoła londyńskiej scenie brunchowej. Odkrywają, że znalezienie wolnego stolika jest trudniejsze niż podjęcie decyzji o tym, co zjeść.