Watching
Josh siedzi samotnie w kawiarni, z uśmiechem obserwuje świat i skrycie wzdycha do kelnerki, Annie. Wszystko się zmienia, gdy w jego życiu pojawia się Carrick, a wraz z nim propozycja, która może odmienić go na zawsze. W tym trzymającym w napięciu thrillerze umiejętność odróżnienia prawdy od kłamstwa zdecyduje o wszystkim.