Kii Yii
KiiYii to animowany serial science-fiction dla przedszkolaków, w którym Kii i Yii podróżują do przyszłości, gdzie spotykają samochody przemieniające się w przyjazne roboty. KiiYii za pomocą rymowanek i piosenek pomaga dzieciom w wieku 1-4 poznawać i rozumieć liczby, kolory i słownictwo!