Dramat, Muzyka
Para skrzypków Ari i Ron tworzy związek. Kiedy oboje zostają zaproszeni na przesłuchanie do orkiestry, nagle stają się dla siebie konkurencją. Ich wzajemne zaufanie zostaje wystawione na próbę, gdy Ron otrzymuje kuszącą propozycję od dyrygenta orkiestry.