Nashorn im Galopp
Bruno przemierza miasto w poszukiwaniu jego duszy. Kierując się ciekawością, ambitną wyobraźnią i nieokiełznanym spojrzeniem na rzeczywistość, zrzuca sędziwą kurtynę z przestarzałego sposobu postrzegania miasta. Bruno kolekcjonuje wzory, przestrzenie i powierzchnie i pokazuje nam miasto, jakiego dotąd nie widzieliśmy.