Dead Donkeys Fear No Hyenas
Etiopię ogarnia nowa „zielona gorączka złota” — wyścig po ziemię uprawną, który niesie za sobą ogromne koszty ludzkie. Ten dokument śledzi przepływ kapitału, ujawniając skutki zagranicznych inwestycji w ziemię. Oddaje głos prześladowanym dziennikarzom, zdeterminowanym ekologom i drobnym rolnikom, wysiedlonym z ojczystych terenów.