Bobby kontra wapniaki
Hank Hill, przykładny obywatel Arlen w Teksasie, stara się żyć rozsądnie i po swojemu. Wraz z rodziną i sąsiadami mierzy się z nową rzeczywistością Ameryki. Tymczasem Bobby, jego syn, próbuje pogodzić prowadzenie restauracji z urokami młodości.