Moi przyjaciele Tygrys i Kubuś
Kubuś, Tygrys i przyjaciele ze Stumilowego Lasu poznają nowych sąsiadów: przeuroczą sześciolatkę Tosię i jej szczeniaczka Burka. Widzowie rozwiązują zagadki z pomocą zuchwałych Super-Detektywów – Tygrysa i Kubusia!