Wonder Man
Ambitny aktor Simon Williams od lat nie może się przebić. Spotyka Trevora Slattery’ego, doświadczonego kolegę po fachu, i dowiaduje się, że znany reżyser Von Kovak kręci remake superbohaterskiego filmu „Wonder Man”. Dwaj aktorzy na przeciwległych krańcach drogi życiowej będą walczyć o występ w prestiżowej produkcji, a widzowie dostaną szansę, by zajrzeć za kulisy przemysłu rozrywkowego.