Film Adventurer Karel Zeman
Film Adventurer odkrywa życie i wpływ pioniera kina Karela Zemana. Poprzez wywiady ze współczesnymi filmowcami odkrywamy jego nieprzemijający wpływ na kinematografię. Pomimo dzisiejszej dominacji CGI jego ręcznie tworzone światy, przedstawione w takich filmach jak „Diabelski wynalazek”, pozostają niezrównane. Współcześni animatorzy spróbują odtworzyć jego magię za pomocą tradycyjnych technik.