Art & Design
Co inspiruje artystę? Jak przekształca pomysł w gotowe dzieło? Ta seria zgłębia naturę kreatywności poprzez słowa samych artystów, badając ich inspiracje, metody i to, co tak naprawdę oznacza tworzenie sztuki tam, gdzie wcześniej nic nie istniało.