Jak to się robi w Disneyu
Nominowana do Oskara Leslie Iwerks zabiera widzów w podróż za kulisy świata Imagineeringu Disneya. To w tym mało znanym dziale badawczo-rozwojowym The Walt Disney Company powstają wszystkie projekty parków rozrywki Disneya w różnych zakątkach świata.