Eric Clapton: The 1970s Review
The 1970s Review jest filmem twórców Erica Claptona i przedstawia śmiałą muzyczną podróż Claptona przez lata siedemdziesiąte. Zawiera nowe i archiwalne wywiady, rzadkie nagrania koncertowe, wypowiedzi takich osobistości jak Bonnie Bramlett, Bobby Whitlock, The Albert Brothers, George Terry, Willie Perkins, Bill Halverson, biograf Claptona Marc Roberty i innych.