Pompeii: Secrets Of The Dead
Za pomocą dzisiejszej technologii eksperci sądowi skanują ciała mieszkańców Pompei, aby dowiedzieć się, kim byli i dlaczego nie uniknęli erupcji w 79 r.n.e.
Wezuwiusz wybucha w czasach świetności Cesarstwa Rzymskiego, zasypując Pompeje grubą warstwą popiołu. Dziś eksperci sądowi próbują dociec, jaki los spotkał grupę uchodźców. Promienie rentgena ujawniają wiek i obrażenia doznane przez pompejańczyków, a nawet pokazują, jakie nosili sandały i biżuterię. Eksperci odkrywają również, dlaczego ofiarom nie udało się uciec.