Księga dżungli 2
Ludzkie szczenię Mowgli przystosowuje się do życia w wiosce, lecz tęskni za przyjaciółmi z dżungli. Kiedy z powrotem zagląda do dziczy, aby się trochę pobujać, wkrótce odkrywa, że ludożerczy tygrys Shere Khan czai się w cieniu i planuje zemstę.
Dżungla znów tańczy, gdy Mowgli, Baloo, Bagheera wraz z resztą naszych ulubieńców powracają w wypełnionej zabawą muzycznej przygodzie. Mowgli (Haley Joel Osment) mieszka w wiosce wśród ludzi ze swoim młodszym bratem przyrodnim Ranjanem i najlepszą przyjaciółką Shanti. Ale to ludzkie szczenię nadal ma tętno dżungli w sercu i tęskni za swoim starym kumplem Baloo (John Goodman). Gdy Mowgli z powrotem zagląda do dziczy, aby się trochę pobujać, wkrótce odkrywa, że nie tylko Baloo czeka na niego – ludożerczy tygrys Shere Khan czai się w cieniu i planuje zemstę. Aby pokonać swojego najgorszego wroga, Mowgli będzie potrzebował pomocy zarówno dawnych przyjaciół, jak i swojej nowej rodziny.