(otto)
Kobieta, która nie może mieć dzieci, kradnie wymyślonego przyjaciela małej dziewczynki i ukrywa to przed mężem. Cieszy się macierzyństwem, ale coraz bardziej oddala się od partnera. Gdy dziewczynka upomina się o przyjaciela, okazuje się, że to właśnie siła wyobraźni może na nowo wszystkich połączyć.