Men on the Bridge
Na Bosforskim moście w Stambule splatają się losy trzech mężczyzn. W szczerych wypowiedziach dzielą się codziennością, wspomnieniami i marzeniami. Ich opowieści tworzą portret życia na granicy dwóch kontynentów – i cichych strażników miasta, które nigdy nie zasypia.