Katastrofa w Genui
Program opowiada o tragicznej katastrofie mostu Morandiego w Genui, w której zginęły 43 osoby. Historia rozpoczyna się od chronologicznej rekonstrukcji katastrofy, podzielonej na kilka scen ukazujących krytyczne momenty w rozwoju wydarzeń.
Film opowiada o tragicznej katastrofie mostu Morandiego w Genui, w której zginęły 43 osoby. Historia rozpoczyna się od chronologicznej rekonstrukcji katastrofy, podzielonej na kilka scen ukazujących krytyczne momenty w rozwoju wydarzeń. Poprzez świadectwa ocalałych program „przewija wstecz” sceny, aby przeanalizować przyczyny i wydarzenia, które doprowadziły do tragedii. Kończy się ostatnimi świadectwami osób dotkniętych katastrofą, a następnie debatą na temat postępów w technologii, które mają zapobiec podobnym katastrofom w przyszłości.