Grinch: świąt nie będzie
Jest zielony, jest wnerwiony i nieznosi świąt! Włochaty gbur- stwór Grinch mieszka w jaskini na szczycie góry wznoszącej się nad miasteczkiem, które Boże Narodzenie uwielbia. W samym środku świątecznego zabiegania Grinch postanawia, że nadszedł czas raz na zawsze skończyć z całą tą radością i kradnie mieszkańcom wszystkie prezenty.