Antoni Porowski: nie ma jak w domu
Antoni zabiera gwiazdy w niezwykłe podróże, od Włoch przez Niemcy i Wielką Brytanię do Senegalu, Korei Południowej oraz Borneo, aby odkryły swoje rodzinne i kulinarne korzenie.