Poznajcie Ogórasy: Za kulisami serialu "Niepokonani"
Poznajcie Ogórasy: Za kulisami serialu "Niepokonani" pozwala z bliska przyjrzeć się procesowi produkcji pierwszego oryginalnego serialu Pixara. Dokument pokazuje, jak niewielki zespół filmowców, czerpiąc z własnych doświadczeń, tworzy ambitny i unikalny stylistycznie serial o szkolnej drużynie softballowej „Ogórasy", której do mistrzostw został już tylko tydzień.