Historia świata: Część II
Po ponad 40 latach oczekiwania wreszcie powstał sequel filmu Mela Brooksa „Historia świata: Część I”. W każdym odcinku pojawią się różne skecze, które przeniosą nas w poszczególne okresy historii ludzkości.
Poszukiwania drinka przez generała Granta, pokój pisarzy Szekspira i wynalezienie ognia.
Jezus i Maria zakochują się w sobie. Mudmanowie zmieniają historię Rosji. Jak zbudowano piramidy.