LEGO Disney Księżniczka: Zamek przygód
W najnowszym filmie „LEGO Disney Księżniczka: Zamek przygód” Tiana, Vaiana, Śnieżka, Roszpunka i Ariel przeżywają moc przygód, kiedy trafiają do tajemniczego zamku. Wkrótce po przybyciu odkrywają, że Gaston uknuł podstępny plan i chce zawładnąć ich królestwami! Księżniczki wspólnie stawiają czoło wyzwaniom i wykonują kolejne zadania, aby ocalić swoje krainy przed Gastonem. Czy odwaga, pomysłowość i przyjaźń zwyciążą?