Wulkan
W Mieście Aniołów pod słynnymi dołami smołowymi La Brea rozszalały wulkan wysuwa się na powierzchnię, spuszczając na oszołomione miasto burzę śmiercionośnych bomb ognistych i niekończącą się falę rozgrzanej do białości lawy. Przeżyj pulsujące emocje, gdy światowa stolica snów zamienia się w miejsce, z którego pochodzą koszmary.