Percy Jackson: Morze potworów
Porywające przygody Percy’ego Jacksona, syna Posejdona, doczekały się kontynuacji: nasz bohater wyrusza na wyprawę w poszukiwaniu magicznego Złotego Runa, które ocali jego świat… i nas wszystkich.
Magiczne i mityczne przygody nastoletniego Percy’ego Jacksona – półludzkiego syna Posejdona – znajdują ciąg dalszy w tej heroicznej, pełnej akcji historii z dreszczykiem. Chcąc udowodnić, że nie jest jednorazowym bohaterem z przypadku, Percy i jego półboscy przyjaciele wyruszają w epicką podróż do zdradliwego Morza Potworów, aby znaleźć legendarne Złote Runo, które ma moc, aby uratować ich świat… i nas wszystkich.