Marvel Studios prezentuje najlepszą dotychczas przygodę Iron Mana z Robertem Downey Jr. i Gwyneth Paltrow. Gdy Tony Stark odkrywa, że jego świat został obrócony w gruzy, prześladuje go pytanie: czy to człowiek zdobi szatę, czy szata zdobi człowieka?