Superzłoczyńcy z Valley View
Gdy Havoc stawia się przywódcy wszystkich złoczyńców, on grozi, że zniszczy ją i jej rodzinę. Maddenowie są zmuszeni zmienić tożsamość i ukryć się na przedmieściach w Teksasie. Z pomocą wiecznie radosnej sąsiadki - Hartley, Havoc (teraz Amy), jej brat Chaos (teraz Jake) i reszta rodziny starają się ukrywać swoje moce i porzucić dawne życie złoczyńców aby stać się tacy, jak ich dotychczasowi wrogowie... dobrymi.