Han Solo: Gwiezdne wojny - historie
Wyrusz do odległej galaktyki na pokładzie Sokoła Millennium w spektakularnej, pełnej akcji przygodzie z jednym z najbardziej zaskakujących bohaterów sagi Gwiezdnych Wojen.